Виховна система класу


Центральним об’єктом і суб’єктом системи є особистість учня. У процесі виховання використовуються урочні, позаурочні та позашкільні види діяльності, в тому числі індивідуальні, колективні, творчі, проектні форми організації роботи, із залученням всіх агентів соціалізації, які утворюють соціальне середовище виховання. В основі системи виховання лежать вісім основних напрямків, зміст яких наступний: 
1 крок до Закону: «Я – громадянин України» - передбачає формування громадянської компетентності, знання своїх прав, свобод, обов’язків, правил та норм поведінки, соціально важливих для суспільства, вироблення активної життєвої позиції щодо негативних проявів у соціумі
2 крок до Батьківщини: «Я – господар на своїй землі» - має на меті формування почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини, народу, традицій та звичаїв, шанобливого ставлення до державної символіки, толерантного ставлення до історії та культури інших народностей, які проживають в Україні, а також виховання дбайливого, ціннісного ставлення до природи, почуття відповідальності за довкілля.
3 крок назустріч Знанням: «Я – творець своєї долі» - передбачає формування відповідального ставлення до навчання, розуміння необхідності набуття якісних і глибоких знань для їх подальшого використання у житті. 
4 крок назустріч Родині: «Я – надія родини» - спрямований на усвідомлення цінностей соціального спілкування та засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей.
5 крок до Моральності і Духовності: «Я – справжня людина» - передбачає формування єдності моральної свідомості та поведінки, єдності слова і діла, наявності активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції, ціннісного ставлення до духовного надбання народу.
6 крок до Праці: «Я – майстер на всі руки» - має на меті формування в особистості розуміння значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.
7 крок назустріч Спорту і Здоров’ю: «Я – цінитель життя» -передбачає формування позитивного самоставлення до здорового способу життя, ціннісного ставлення до себе.
8 крок до Творчості й Дозвілля: «Я – талановита людина» - передбачає розвиток творчих здібностей вихованців та вміння організувати свій вільний час, позитивного ставлення до внутрішнього творчого “Я” як себе особисто, так і оточуючих людей, формування емоційної культури

Немає коментарів:

Дописати коментар