середа, 3 жовтня 2018 р.

Словесна отрута

 У наш час стає звичним вживання в мові образливих, лайливих слів. Іноді діти навіть не помічають як ображають своїх товаришів. Вживання лайливих слів стає нормою у спілкуванні.
 З метою морального самовдосконалення особистості та згуртування учнівського колективу 3 жовтня класний керівник 5-б класу Семенова І.В. провела виховну годину з елементами тренінгу  "Сила слова або отрута лихослів'я". 
 Лихослів'я - це мова, наповнена непристойними виразами, непристойними словами, лайкою. Але мало хто здогадується, що лихослів'я, як і хамство - зброя невпевнених у собі людей. Подібна лексика свідчить про духовну хворобу людини. 
  Для продовження традицій родинного виховання на захід було запрошено маму Кононенка Всеволода, журналістку та поетесу, Кононенко Марину Володимирівну, яка змістовно та цікаво розповіла про історію виникнення та поширення лихослів'я на Україні.








 Дуже здивували і сподобалися учням представлені експерименти японського вченого Масару Емото. Переглянувши їх, діти  зробили  висновок, що похвала впливає на воду краще, ніж прохання або вимога, а лихослів'я не здатне породити гармонійну красу. А весела сценка, яку показали Мірошніченко Є. та Осаулко В.(9-Б) перенесла школярів на декілька років у майбутнє та дала змогу побачити себе з різних боків.







Виконуючи тренінгові вправи "Мій шлях", "Ситуації", "Комплімент", "Слова", п'ятикласники зробили висновок, що лихослів'я завдає шкоди не лише духовному, але й   фізичному здоров'ю людини; усвідомили, що слово - не просто набір звуків, які виражають думку. Воно здатне дуже багато розповісти про наш духовний стан. 









Давайте зараз прийматимемо рішення, про які в майбутньому не будемо шкодувати.
Там, де ворожнеча, сійте мир.
Там, де образа, сійте прощення.
Там, де сумнів, сійте віру.
Там, де безнадійність, сійте надію.
Там, де смуток, сійте радість.
Там, де темрява, сійте світло.
Деталі у Фотогалереї

Немає коментарів:

Дописати коментар